Skip to main content

संविधान विपरीत सरकार नै असुल्छ विद्यार्थीबाट पैसा

  संविधान विपरीत सरकार नै असुल्छ विद्यार्थीबाट पैसा News Summary Generated by OK AI. Editorially reviewed. सरकारले विद्यार्थीबाट उठाइरहेको शुल्क गैरकानूनी रहेको शिक्षा क्षेत्रका सरोकारवाला एवं विज्ञहरूको जिकिर छ । विद्यालय सञ्चालनको लागि कुनै न कुनै रूपमा शुल्क लिन बाध्य भएको प्रधानाध्यापकहरू स्वीकार्छन् । महालेखा परीक्षकको कार्यालयले विद्यार्थीबाट विभिन्न शीर्षकमा लिइरहेको शुल्कबारे प्रश्न उठाएको छ । ३० जेठ, काठमाडौं । सानोठिमीस्थित परीक्षा नियन्त्रण कार्यालयको कम्पाउण्डमा प्रत्येक दिन विद्यार्थीको लामो लाइन लाग्छ । बिहान १० नबज्दै लामबद्ध भएका विद्यार्थी कोही प्रमाणपत्र बनाउन, कोही हराएको प्रमाणपत्रको प्रतिलिपि लिन त्यहाँ पुगेका हुन् । त्यही लाइनमा थिए, बाराबाट आएका सुरेश सुनार । उनले भने, ‘एसईईको मूल प्रमाणपत्र हराएपछि प्रतिलिपि लिन आएको हुँ । ५०० रुपैयाँ शुल्क तिरें ।’ काठमाडौं कपनबाट प्रमाणपत्र प्रमाणीकरण गर्न गएकी निरुमाया श्रेष्ठले पनि १ हजार रुपैयाँ राजस्व बुझाइन् । प्रमाणपत्र सच्याउन सल्यानबाट आएका कमल चन्दले पनि ५०० राजस्व बुझाए । ‘शुल्क लाग्छ भनेपछि तिर्नै पर्‍यो नि’ उनी...

म त म नै हो

के लख्नु, र के वाेल्नु, के गर्नु हाे म यस्तै छु । यस्तै भन्दा कही कतै म जुजुमान भन्ने कथा सर्सती याद हुन्छ अली सानैमा पढेकाे सायद ७, ८ कक्षामा । काे नै किन हुन पर्याे र म त म नै हु । आफु अरुकोही किन हुन सकिन। फलानो जस्ताे भन्ने किन भइन यस्तै कुराहरु आउछन मनमा तर फेरी उहि संम्झन पुग्छु म त म नै हु । अरुकाे डाह इर्ष्या छैन मलाई । हाे म भन्ने गर्छु सवैलाइ राम्राे वन है असल हुनपर्छ। तर सवै राम्राे मात्रै भएकाे भए नराम्राे याे शव्दकाेषमा कहावाट पर्याे ।यहि साेच्छु फेरी त्यही म त म नै हु । के गरिस के पढिस सवैले साेधछन तर के गरीनस के भएन कसैलाइ वास्ता हुन्न। के भयाे सवैलाइ चासाे छ । के भएन कसैलाइ छैन । विवाह भयाे सवैलाइ चासाे हुन्छ। भव्य हुन्छ। २ वर्षपछि वावु भइयाे कसैलाइ केही फरक पर्देन केवल पर्छ त छाेरा की छाेरीमा भन्नेमा । ४ वर्ष पछी छाेरी छ फेरी पनि छाेरी कस्ताे अभागी खाली छाेरी मात्रै । के याे भन्नु नराम्राे हाे वा राम्राे वुझेकाे छैन किनकी म त म नै हु । समय चलिरहन्छ मेरा लागी मात्र अडिदैन अली वर्ष सुख दुख चलिरहन्छ । अनी फेरी कती कमाइस सवैले भन्न थाल्छन । केही देखिन्छ ए गरेछ । कसरी गर्याे कसैलाइ मतलव हुन्न । हुन्छत केवल यसकाे श्रीमती त्यस्ती थिइ यस्ती भइछ । छाेरी कति ज्ञानी हाे । यस्तै केही देखिएन भने गयाे याे पनि केही नगरी जाने भयाे छाेरीलाइ कता देला दुलही हेरत दुिनयासग मस्किदै हिडछे यस्तै यस्तै अव याे नराम्राे भयाे नि तर राम्राे कसरी हुने त सल्लाह सवैले दिन थाल्छन वाहीरी आवरणमा रहेर त्यही सवैकाे कहानी उही हुन्छ । अव कता जाने । यी सवै कुरा किन लेखेछु किनकी म त म नै हाे । आफु नमरी स्वर्ग देखिदैन । अनी स्वर्ग देख्न भनी मरीहाल्न भएन याे नराम्राे हाे नि त राम्राे के ?वाचेर भाेग्नु । के भाेग्नु केही छैन सवै त गरीसकेछु नी फेरीपनि अलग हुन पर्छ अरुभन्दा कसरी हुने घरमा विहे गर्ने भाका छाेराछाेरी छन । श्रीमतीलाइ उसैकाे टेन्सन भएजस्तै देखिन्छ तर त्यस्ताे हुन्न यथार्थ अर्कै छ। उलाइ कसैकाे सहयाेग चाहिन्छ अनी सुरू गर्छे विन्ती गर्छे कसैकाेमा पुग्छे सुनुवाइ हुन्छ तत्कालीन केही आवस्यकता पुरा हुन्छन राहत हुन्छ परीवार वनेजस्ताे देखिन्छ कालान्तरमा त्याे एक सहयाेग जीवन नै तहसनहस हुन्छ । कसरी पक्कै भन्न नपर्ला अनी वेला श्रीमानकाे घर छाेड्याे कमाइ भयाे घर वन्याे अव वस्नी काे त काेही हुन्न छाेरीकाे विहे भयाे श्रीमती अर्कैकी भइसकी । अव राम्राे की नराम्राे म छुट्याउदिन किनकी म त म नै हाे । के घर वनाउनु मात्र राम्राे रहेछ त पक्कै हैन । तसर्थ म भन्छु राम्राे नराम्राे तपाइकाे आखा हो । जसलाइ जति साेच्न सक्ने क्षमता छ त्यसले त्यसरीनै साेच्छ । अरुकाे साेचाइले तपाइ काे भन्दापनि आफ्नाे साेचाइले म वन्न काेशिश गर्नुभयाे भने त्याे नै तपाइ हाे । याे संसारमा सवै छ त्याे सवै तपाइ हाे । राम्राे पनि म नराम्राे पनि म यसर्थ म म नै हो ।

Comments

Popular posts from this blog

Proposal for Thesis

 १. शोध शीर्षक  अध्ययन गर्न गइरहेको प्रस्तावित शोधपत्रको शीर्षक कक्षा ८ मा अध्ययनरत सर्लाही जिल्लाका सामुदायिक विद्यालयका अध्ययनरत तामाङ विद्यार्थीहरूको सस्वरपठन सीप अवस्थाको एक अध्ययन” रहने छ ।  २. शोधको प्रयोजन प्रस्तावित शोधपत्र त्रिभुवन विश्वविद्यालय शिक्षाशास्त्र सङ्काय, नेपाली भाषा शिक्षा विभागअन्तर्गत स्नातकोत्तर तह नेपाली दोस्रो वर्षको पाठ्यांश ५९८ को उद्देश्य पूरा गर्ने प्रयोजनका निमित्त रहने छ ।  ३. समस्था कथन  भाषा सञ्चार आदनप्रदान गर्ने मुख्य माध्यम हो । भाषाको विकासले नै वालबालिकाको सिकाइ क्षमतामा बृद्धि ल्याउँछ । भाषा विकासमा सुनाइ, बोलाइ, पढाइ र लेखाइ गरी चारवटा सीप विकास हुनु जरुरी हुन्छ । नेपालको सन्दर्भमा नेपाली भाषाको विकासलाई मुख्य जोड दिई सानै कक्षादेखि नै नेपाली भाषाको विषयलाई अनिवार्य गराइ पठनपाठन हुँदै आइरहेको छ । भाषाको विकासमा विभिन्न तत्वहरुले प्रभाव पार्दछ जसका कारणले भाषामा त्रुटि हुने गर्दछ ।  कुनै पनि भाषा सिकाइका क्रममा त्रुटि हुनुलाई स्वाभाविक प्रक्रिया मानिन्छ । त्रुटिले भाषा सिकाइमा सिकाइको प्रकृति तथा प्रवृत्...

Followers