Skip to main content

शिक्षा, विज्ञान तथा प्रविधि मन्त्रालयबाट स्वीकृत शिक्षक दरबन्दी (मिलान तथा व्यवस्थापन) कार्यविधि, २०७६

शिक्षा, विज्ञान तथा प्रविधि मन्त्रालयबाट स्वीकृत मिति : २०७६।१०।१२ गते( माननीय मन्त्रीस्तरबाट) शिक्षक दरबन्दी (मिलान तथा व्यवस्थापन) कार्यविधि, २०७६ शिक्षा तथा मान स्रोत विकास केन्द्र सानोठिमी, भक्तपुर२ ०७६ प्रस्तावना : नेपाल सरकार, मन्त्रिपरिषद्बाट साविकमा नेपाल सरकारले जिल्लागत रुपमा उपुलब्ध गराएको प्राथमिक, निम्न माध्यमिक र माध्यमिक तहका शिक्षक दरबन्दी तथा राहत अनुदान कोटालाई शिक्षा ऐन, २०२८ को दफा ११ को उपदफा (५) को खण्ड (च) बमोशिमको दरबन्दी मिलानको काय स्थानीय तहगत रुपमा बाडफाड गरी दरबन्दी मिलान गर्न शिक्षा, विज्ञान तथा प्रविधि मन्त्रालयलाई जिम्मेवारी दिनेभनी मिति २०७६।०५।०४ मा भएको निर्णयलाई प्रकयागत रुपमा सरल, सहि र पारदर्शीढंगबाट कार्यान्वयन गर्न वाञ्छनीय भएकोले, शिक्षा, विज्ञान तथा प्रविधि मन्त्रालयले यो कार्यविधि बनाई लागु गरको छ । परिच्छेद–१ प्रारम्भिक १. सक्षिप्त नाम  प्रारम्भ : (१) यस कार्यविधिको नाम : शिक्षक दरबन्दी(मिलान तथा व्यवस्थापन) कार्यविधि, २०७६ रहको छ । (२) यो कार्यविधि मन्त्रालयबाट स्वीकृत भएको मितिदेखि प्रारम्भ हुनेछ । २. परिभाषा : विषय वा प्रसंगले अर्को अर

म त म नै हो

के लख्नु, र के वाेल्नु, के गर्नु हाे म यस्तै छु । यस्तै भन्दा कही कतै म जुजुमान भन्ने कथा सर्सती याद हुन्छ अली सानैमा पढेकाे सायद ७, ८ कक्षामा । काे नै किन हुन पर्याे र म त म नै हु । आफु अरुकोही किन हुन सकिन। फलानो जस्ताे भन्ने किन भइन यस्तै कुराहरु आउछन मनमा तर फेरी उहि संम्झन पुग्छु म त म नै हु । अरुकाे डाह इर्ष्या छैन मलाई । हाे म भन्ने गर्छु सवैलाइ राम्राे वन है असल हुनपर्छ। तर सवै राम्राे मात्रै भएकाे भए नराम्राे याे शव्दकाेषमा कहावाट पर्याे ।यहि साेच्छु फेरी त्यही म त म नै हु । के गरिस के पढिस सवैले साेधछन तर के गरीनस के भएन कसैलाइ वास्ता हुन्न। के भयाे सवैलाइ चासाे छ । के भएन कसैलाइ छैन । विवाह भयाे सवैलाइ चासाे हुन्छ। भव्य हुन्छ। २ वर्षपछि वावु भइयाे कसैलाइ केही फरक पर्देन केवल पर्छ त छाेरा की छाेरीमा भन्नेमा । ४ वर्ष पछी छाेरी छ फेरी पनि छाेरी कस्ताे अभागी खाली छाेरी मात्रै । के याे भन्नु नराम्राे हाे वा राम्राे वुझेकाे छैन किनकी म त म नै हु । समय चलिरहन्छ मेरा लागी मात्र अडिदैन अली वर्ष सुख दुख चलिरहन्छ । अनी फेरी कती कमाइस सवैले भन्न थाल्छन । केही देखिन्छ ए गरेछ । कसरी गर्याे कसैलाइ मतलव हुन्न । हुन्छत केवल यसकाे श्रीमती त्यस्ती थिइ यस्ती भइछ । छाेरी कति ज्ञानी हाे । यस्तै केही देखिएन भने गयाे याे पनि केही नगरी जाने भयाे छाेरीलाइ कता देला दुलही हेरत दुिनयासग मस्किदै हिडछे यस्तै यस्तै अव याे नराम्राे भयाे नि तर राम्राे कसरी हुने त सल्लाह सवैले दिन थाल्छन वाहीरी आवरणमा रहेर त्यही सवैकाे कहानी उही हुन्छ । अव कता जाने । यी सवै कुरा किन लेखेछु किनकी म त म नै हाे । आफु नमरी स्वर्ग देखिदैन । अनी स्वर्ग देख्न भनी मरीहाल्न भएन याे नराम्राे हाे नि त राम्राे के ?वाचेर भाेग्नु । के भाेग्नु केही छैन सवै त गरीसकेछु नी फेरीपनि अलग हुन पर्छ अरुभन्दा कसरी हुने घरमा विहे गर्ने भाका छाेराछाेरी छन । श्रीमतीलाइ उसैकाे टेन्सन भएजस्तै देखिन्छ तर त्यस्ताे हुन्न यथार्थ अर्कै छ। उलाइ कसैकाे सहयाेग चाहिन्छ अनी सुरू गर्छे विन्ती गर्छे कसैकाेमा पुग्छे सुनुवाइ हुन्छ तत्कालीन केही आवस्यकता पुरा हुन्छन राहत हुन्छ परीवार वनेजस्ताे देखिन्छ कालान्तरमा त्याे एक सहयाेग जीवन नै तहसनहस हुन्छ । कसरी पक्कै भन्न नपर्ला अनी वेला श्रीमानकाे घर छाेड्याे कमाइ भयाे घर वन्याे अव वस्नी काे त काेही हुन्न छाेरीकाे विहे भयाे श्रीमती अर्कैकी भइसकी । अव राम्राे की नराम्राे म छुट्याउदिन किनकी म त म नै हाे । के घर वनाउनु मात्र राम्राे रहेछ त पक्कै हैन । तसर्थ म भन्छु राम्राे नराम्राे तपाइकाे आखा हो । जसलाइ जति साेच्न सक्ने क्षमता छ त्यसले त्यसरीनै साेच्छ । अरुकाे साेचाइले तपाइ काे भन्दापनि आफ्नाे साेचाइले म वन्न काेशिश गर्नुभयाे भने त्याे नै तपाइ हाे । याे संसारमा सवै छ त्याे सवै तपाइ हाे । राम्राे पनि म नराम्राे पनि म यसर्थ म म नै हो ।

Comments

Popular posts from this blog

राष्ट्रियसभामा युवा माओवादीलाई लैजान लबिङ्

  राष्ट्रियसभामा  युवा माओवादीलाई लैजान लबिङ् Source : Drishti News https://www.drishtinews.com/ काठमाडौं । माघ ११ गते राष्ट्रियसभा सदस्य निर्वाचन हुँदै छ । यसअघिका सदस्यहरूको समय सकिएपछि नयाँ सदस्यका लागि निर्वाचन हुन लागेको हो । यसअघि निर्वाचित २१ र मनोनीत १ जनाको समय सकिँदै छ । त्यसैले माघ ११ मा २० जना सदस्यका लागि निर्वाचन हुँदै छ । बाँकी १ सदस्य राष्ट्रपतिबाट मनोनीत हुने छन् ।  राष्ट्रियसभा सदस्यको निर्वाचन हुने भएपछि राजनीतिक दलहरू उम्मेदवार चयनका क्रममा छन् । यस कार्यमा नेपाली कांग्रेस अग्रस्थानमा छ । प्रदेशहरूबाट उम्मेदवारको सिफारिस माग्दै गठबन्धन दलबिच निर्वाचनमा गठबन्धन गर्ने निर्णय गरिसकेको छ । कांग्रेसले प्रक्रिया अघि बढाइसके पनि गठबन्धनका अन्य दल र प्रमुख प्रतिपक्षी दल नेकपा एमालेले भने यस विषयमा ठोस निर्णय गरिसकेको छैन । तर, सबै दलले आन्तरिक तयारी भने थालेका छन् ।  राष्ट्रियसभा सदस्य निर्वाचनको तयारी बढेसँगै नेकपा माओवादी केन्द्रमा भने युवालाई अवसर दिइनुपर्ने माग बढेको छ । त्यसमा पनि युवा–विद्यार्थीको नाम अग्रपङ्क्तिमा छ । स

शैक्षिक विकासको इतिहासमा पहिलो पटक अनलाइन नतिजा

                      नेपाल रा जनता मा वि बद्रीपुर घारीले ०७९ को प्रथम त्रैमासिक परीक्षाको नतिजा प्रकासित गरेको छ । शैक्षिक विकासको इतिहासमा पहिलो पटक अनलाइनबाट परीक्षा हेर्न सक्ने व्यवस्था गरेको यो विद्यालय जिल्लाकै प्रथम विद्यालय भएको मानिन्छ । बर्षे बिदाको कारण नतिजा प्रकाशन हुन ढिलाइ भएता पनि परीक्षाको नतिजा भने व्यवस्थित भएको शिक्षक ज्ञानेन्द्र कार्कीले बताउनु भयो ।                      परिक्षाको नतिजा अभिभावकलाई नै बोलाएर नतिजा ग्रहण कार्यक्रमको आयोजना गरी हातहातमा ग्रेडशिट उपलब्ध गराइएको थियो र र यस पटकबाट अनलाइनबाटै नतिजा ह्र्न र ग्रेडशिट डाउनलोड समेत गर्न सकिने व्यवस्था मिलाइएको  खबरले सबैजना खुशी भएको एक अभिभावकले बताए ।   दूर्गमक्षेत्रका विद्यालय भएपनि शिक्षाप्रति अभिभावकहरु जागरुक देखिन्छ । आधुनिक सूचनाप्रविधिको पहुँचले गर्दा शिक्षकभन्दा पनि विद्यार्थी बढी पोख्त देखिन्छ ।   एक विद्यार्थीले भने ' हामीलाई फेसबुकको वाल र स्कुलको सूचना वालमा हैन पेपरलेस रिजल्ट चाहिन्छ ।' go to online result

एसइईमा ‘ए’ प्लस ल्याउने विद्यार्थीलाई मासिक भत्ता

पर्वतको कुश्मा नगरपालिकाले सामुदायिक विद्यालयबाट एसइईमा ‘ए’ प्लस अङ्क ल्याएर उत्तीर्ण हुने विद्यार्थीलाई मासिक भत्ता दिने भएको छ । नगरसभाबाट पारित भएको उक्त कार्यक्रम नगरको चालु वर्षको नीति तथा कार्यक्रम र बजेट कार्यान्वयन भएसँगै लागू भएको हो । कुश्मा नगरपालिकाले विद्यार्थीहरुको पढाइप्रतिको लगाव बढाउन तथा सामुदायिक विद्यालयमा पढ्न उत्प्रेरित र प्रोत्साहन गर्ने उद्देश्यले मासिक भत्ताको व्यवस्था गरेको नगरप्रमुख रामचन्द्र जोशीले जानकारी दिए । मासिक रुपमा विद्यार्थीहरुलाई रु दुई हजार भत्ता दिन सुरु गरिएको जोशीले बताए । यसले विद्यार्थीलाई पढाइमा ऊर्जा मिल्नाका साथै विपन्न बालबालिकालाई थोरै भए पनि आर्थिक समस्या समेत टर्ने विश्वास लिएको उनको भनाइ छ । यस्तो भत्ता एसइई पास भएर कक्षा १२ को पढाइ नसकिने बेलासम्म दिइने नगरपालिकाले जनाएको छ । एसइईमा ‘ए’ प्लस ल्याएर कक्षा ११ मा फेल भएमा भने भत्ता कटौती हुने गरी कार्यविधि बनाइएको छ । सामुदायिक विद्यालयका बालबालिकालाई भत्ता दिए पनि संस्थागत अर्थात् निजी बोर्डिङमा पढ्ने विद्यार्थीहरुलाई भने नदिइने नगरप्रमुख जोशीले बताए ।

ललितपुरको बालकुमारीको झडपमा दुई प्रदर्शनकारीको मृत्यु

  बालकुमारी आन्दोलनमा दुईको मृत्यु एक जना मोबाइल फोनको कारण बाँचे पुष १३ २०८०, शुक्रबार काठमाडौं:    लकुमारी आन्दोलनमा प्रहरीको गोली लागेर दुई जनाको दुखद निधन भएको छ ।   पाटन अस्पतालमा उपचाररत एक युवकको मृत्यु भएको प्रहरीले स्रोतले जनाएको छ । मृत्यु हुने दुई जना युबाहरु डोटिका २२ बर्षिय बिरेन्द्र शाह दैलेखका २३ बर्षिय सुजन रावत रहेका छन् । घाइते भएका २२ वर्षीय वीरेन्द्र शाहको पाटन अस्पताल मृत्यु भएको हो । अस्पताल पुर्‍याएपछि उनलाई ४५ मिनेट जति सिपिआर दिइएको थियो । उक्त घटनामा अर्का २३ वर्षीय सुजन राउतको इमाडोलस्थित किष्ट अस्पतालमा मृत्यु भएको थियो । उक्त समूहमा प्रदर्शनरत एकजना आंदोलनकारीको भने आफ्नो मोबाइल फोनको कारण ज्यान जोगिएको छ । पीठ्यूमा बोकेको झोलाको खल्तीमा राखिएको मोबाइल फोनले उक्त गोली छेकेको हो ।

Followers