Skip to main content

Teacher's Guide for all classes

  Teacher's Guide 1.शिक्षक निर्देशिका, कक्षा १, मेरो नेपाली, २०७८ [ https://www.moecdc.gov.np/storage/gallery/1704094092.pdf ]( https://www.moecdc.gov.np/storage/gallery/1704094092.pdf... ) 2.शिक्षक निर्देशिका कक्षा १ अंग्रेजी [ https://www.moecdc.gov.np/storage/gallery/1672217211.pdf ]( https://www.moecdc.gov.np/storage/gallery/1672217211.pdf... ) 3.शिक्षक निर्देशिका कक्षा १ मेरो गणित [ https://www.moecdc.gov.np/storage/gallery/1672217481.pdf ]( https://www.moecdc.gov.np/storage/gallery/1672217481.pdf... ) 4.शिक्षक निर्देशिका कक्षा १ हाम्रो सेरोफेरो [ https://www.moecdc.gov.np/storage/gallery/1672217425.pdf ]( https://www.moecdc.gov.np/storage/gallery/1672217425.pdf... ) 5.शिक्षक निर्देशिका कक्षा २ मेरो नेपाली [ https://www.moecdc.gov.np/storage/gallery/1672813233.pdf ]( https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fwww.moecdc.gov.np%2Fstorage%2Fgallery%2F1672813233.pdf%3Ffbclid%3DIwZXh0bgNhZW0CMTAAYnJpZBExQ1ozYVhCQW9oSU5Sa0JudQEeXdkIKxfLvYnTRjM8v0sMZzXoFsHsAhOhg8vao_LmB9KVToqMeu28...

बिद्यालय सुधार योजना र यसका बिशेषताहरु

 



बिद्यालयको बर्तमान अवस्थाको बिश्लेषण गरी उपलब्ध श्रेात साधनको उपयुक्त तरिकाले परिचालन गर्दै उच्चत्तम प्रतिफल प्राप्त गर्न र बिद्यालयलाई better school, better teaching र  better learning हब बनाउने उद्देश्यले बिद्यालयको आर्थिक भौतिक शैक्षिक व्यवस्थापन जस्ता समग्र पक्षहरुको गुणात्मक सुधार अभियानमा केन्द्रित भै ५ बर्षको लागि बिद्यालय शिक्षाका सरोकारवालाहरुको संलग्नतामा बिद्यालयका प्रधानाध्यापकले तयार पारी बि.व्य.स ले अनुमोदन गरेको एक संस्थागत सुक्ष्म योजनालाई बिद्यालय सुधार योजना भनिन्छ । बिकेन्द्रित शिक्षा योजनाहरु मध्ये सबैभन्दा तल्लो तहमा बनाइने योजना हो । 

यो bottom to up सिध्दान्तमा आधारित योजना हो । यस योजनाको शुरुवात खासगरी आधारभुत तथा प्राथमिक शिक्षा कार्यक्रम दोश्रो (BPEP)  II ) लागू भएसँगै आव २०५६÷२०५७ देखि भएको हो । शुरुमा १२ वटा जिल्लामा  piloting programme  को रुपमा संचालन गरिएको थियो पछि २०५८÷२०५९ देखि देशभरि बिस्तार गरिएको थियो । बिद्यालयमा यसलाई अनिवार्य बनाइएको भएपनि यसलाई माथिल्लो निकायले अनुगमन नगरेकाले खासै महत्व दिइएको पाइदैन । यस योजनाको तीनवटा चरण हुन्छन् ।

!_ lgdf{0f r/0f               

@_ sfof{Gjog r/0f             /                  

#_ of]hgfsf] ;ldIff r/0f


o;} u/L laBfno ;'wf/ of]hgfdf kfFrj6f v08x? /x]sf x'G5g\ .

laBfno ;'wf/ of]hgf lgdf{0fsf] nflu laBfnodf % ;b:oLo 6f]nL u7g ul/G5 . / x/]s z}lIfs ;qsf] z'? dlxgfsf] h]7 dlxgf leq th'{df ul/;Sg'kg]{ 5 . laBfno ;'wf/ of]hgf laBfnosf] z}lIfs u'0f:t/ ;'wf/sf nflu agfOg] laBfnosf] nflu t u'? of]hgf g} xf] . z}lIfs u'0f:t/ ;'wf/sf nflu laBfnosf] k9fO n]vfO, cfly{s ef}lts, hgzlQm Joj:yfkg ;fd'bflos ;xof]u ;a} kIfdf ;'wf/ cfpg' k5{ . o;}n] laBfno ;'wf/ of]hgf lgdf{0f sfo{df z}lIfs ;'wf/sf d'Vo If]qx? Kflxrfg u/L laleGg ;'rsx? lgwf{/0f ul/G5 . laBfno ;'wf/ of]hgf lgdf{0f sfof{Gjog lgb]{lzsf @)&! cg';f/ laBfno ;'wf/ of]hgfsf ( j6f ;'rsx? lgwf{/0f ul/Psf 5g\ . tL lgDg 5g\ M

1.    sIffut laBfyL{ k|f]KfmOn

2.    cfGtl/s ;Ifdtfsf] cj:yf

3.    l;sfO pknlAw

4.   lzIfs k|f]kmfOn

5.   ljBfno ;+rfng Joj:yf

6.    ef}lts ;'wf/sf] Joj:yf

7.   ljBfno Joj:yfksLo k|aGw

8.   z}Ifl0fs ;fdfu|Lsf] pknAwtf

9.   >f]t Joj:yfkg


laBfno ;'wf/ of]hgfsf] laz]iftfx? M
1.    of] las]lGb|t tyf bottom to up l;WbfGtdf cfwfl/t ljBfno txdf agfOg] % aif]{ cfjlws of]hgf xf],

2.    o;df ljBfnosf] ef}lts ;'wf/b]lv lzIfs ljBfyL{ lgoldttf l;sfO pknlAw a[lWb, ljBfnosf] cfGtl/s Ifdtf nufotsf ;a} kIfsf] ;'wf/nfO{ nlIft u/L agfOg] of]hgf xf],

3.    :yfgLo ;/f]sf/jfnfx?nfO{ ljBfnosf] ;jf{lª\u0f lasf;sf lglDt of]hgf lgdf{0fb]lv /]vb]v cg;udg d'Nofª\sg;Ddsf] k|lqmofdf ;xeflu u/fO{ lbuf] lasf;df ;a} kIfnfO{ ;d]6L z}lIfs sfo{qmddf k|efjsf/Ltf a9fpg] Joj:yf ldnfPsf] x'G5 ,

4.   ljBfnonfO{ ablnbf] kl/l:yltsf] dfu cg';f/ u'0f:tLo lzIffdf kx'Fr Pj+ l;sfO pknlAwdf ;'wf/ Nofpg tof/ ul/g] /0fgLlts of]hgfsf] ?kdf o;nfO{ lnOG5 ,

5.   cfkm\gf] laBfnonfO{ better school, better teaching / better learning xa agfpg] nIo /fv]/ laleGg sfo{qmd nIo lgwf{/0f ul/G5 .



n]vs टाइमबोण्ड


n]vssf] la:t[t lrgf/L kl/ro kl5 k|sfl;t ul/g]5 .

Comments

Popular posts from this blog

हामी what पढाउछौ तर जिजेनहरु how सिक्न चाहन्छन् ।

घोक्ने होइन, बुझ्ने र व्यवहारमा उतार्ने शिक्षाको पक्षमा जेन–जी Like खासमा  सन् १९९७ देखि २०१२ को बिचमा जन्मिएका मानिसलाई विश्वमै ‘जेन–जी’ पुस्ता भनेर चिनिन्छ । यो पुस्ता अहिले १३ वर्षदेखि २८ वर्ष उमेर समूहको छ । भविष्यको जिम्मेवारी लिन तम्तयार यो पुस्ता विश्वमा प्रविधिको विकाससँगै हुर्किएको छ । त्यसैले यो पुस्ताको सोच, चिन्तन र बुझाइ अन्य पुस्ताको भन्दा भिन्न छ ।   अन्य क्षेत्रमा मात्र हैन सुचना प्रविधिमा पनि अब्बल छन् जी जेनका पुस्ताका  विद्यार्थीहरु । यस पुस्ताका विद्यार्थीहरुको सिकाई शैली आधुनिक, सोचाइ आधुनिक देखिन्छ तर हाम्रा शिक्षकहरु परम्परावादी, सिकाउने शैली परम्परगत सिकिने ज्ञान परम्परावादी देखिदैछन् । हामीले what पढाउछौ तर विद्यार्थी how खोज्छन् । हामी what is पढाउँछौं जस्तै शिक्षा भनेको, अर्थशास्त्र नाम सर्वनाम स्वास्थ्य बिज्ञान भनेको केहो ? यस्तै यस्तै अनि यसैको भए नभएको नालीबेली पढाएर भएनभए बिद्वानहरुको परिभाषा लेखाएर समय खर्च गर्छौं । नेपालमा अहिले पनि परम्परागत शैलीमार्फत नै पठनपाठन हुँदै आएको छ । यसको अर्थ परम्परागत पाठ्यक्रम परम्परागत पाठ्रयव...

shamser.info.np

shamser.info.np Site Map Call Now Admission मौसम विवरण × नेपाली पात्रो × ...

विद्यालय शिक्षा विधेयक अन्योलमै पिङ् खेल्दै कहिले मच्चिदै कहिले थच्चिदै

  विद्यालय शिक्षा विधेयक अन्योल :  ढिलाइ  किन ?  कृष्णसिंह धामीकृष्णसिंह धामी सोमबार, २६ जेठ २०८२, २० : ००   शिक्षा मन्त्रालय र नेपाल शिक्षक महासंघबिच वैशाख १७ गते भएको सहमतिअनुसार विधेयक सो म्यादभित्र पारित गरिनुपर्ने म्यान्डेट छ । तर प्रक्रिया ढिलो हुँदा विधेयक नै अलपत्र पर्ने सम्भावना देखिन थालेको छ । शिक्षा, विज्ञान तथा प्रविधि मन्त्री रघुजी पन्तले जेठ ११ गते बसेको प्रतिनिधिसभाअन्तर्गतको शिक्षा समितिको बैठकमा एक साताको समय माग गरेका थिए । मन्त्रीले महासंघसँग छलफल र समन्वय गर्नुपर्ने भन्दै समय मागेपछि समितिले त्यो समय दिएको थियो । तर दिइएको १५ दिनभन्दा बढी समय बितिसक्दा पनि समिति बैठक बस्न सकेको छैन । यस्तो स्थितिमा विधेयक पारित गर्ने प्रक्रिया झन् अन्योल बनिरहेको छ । शिक्षा समितिका सभापति अम्मरबहादुर थापाले सरकारले समितिलाई पर्खामा राखेको र समय मागिरहेकाले बैठक बस्न नसकेको गुनासो गरे । ‘सुरुमा तीन दिनको समय मागियो, त्यसपछि सात दिन । अहिले अनिश्चितकालीन रूपमा पर्खिन भनेको छ,’ सभापति थापाले भने, ‘शिक्षामन्त्रीको उपस्थितिविना छलफल अघि बढ्न सक्दैन । तर मन्त...

Teacher's Guide for all classes

  Teacher's Guide 1.शिक्षक निर्देशिका, कक्षा १, मेरो नेपाली, २०७८ [ https://www.moecdc.gov.np/storage/gallery/1704094092.pdf ]( https://www.moecdc.gov.np/storage/gallery/1704094092.pdf... ) 2.शिक्षक निर्देशिका कक्षा १ अंग्रेजी [ https://www.moecdc.gov.np/storage/gallery/1672217211.pdf ]( https://www.moecdc.gov.np/storage/gallery/1672217211.pdf... ) 3.शिक्षक निर्देशिका कक्षा १ मेरो गणित [ https://www.moecdc.gov.np/storage/gallery/1672217481.pdf ]( https://www.moecdc.gov.np/storage/gallery/1672217481.pdf... ) 4.शिक्षक निर्देशिका कक्षा १ हाम्रो सेरोफेरो [ https://www.moecdc.gov.np/storage/gallery/1672217425.pdf ]( https://www.moecdc.gov.np/storage/gallery/1672217425.pdf... ) 5.शिक्षक निर्देशिका कक्षा २ मेरो नेपाली [ https://www.moecdc.gov.np/storage/gallery/1672813233.pdf ]( https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fwww.moecdc.gov.np%2Fstorage%2Fgallery%2F1672813233.pdf%3Ffbclid%3DIwZXh0bgNhZW0CMTAAYnJpZBExQ1ozYVhCQW9oSU5Sa0JudQEeXdkIKxfLvYnTRjM8v0sMZzXoFsHsAhOhg8vao_LmB9KVToqMeu28...

Followers