बिद्यालयको बर्तमान अवस्थाको बिश्लेषण गरी उपलब्ध श्रेात साधनको उपयुक्त तरिकाले परिचालन गर्दै उच्चत्तम प्रतिफल प्राप्त गर्न र बिद्यालयलाई better school, better teaching र better learning हब बनाउने उद्देश्यले बिद्यालयको आर्थिक भौतिक शैक्षिक व्यवस्थापन जस्ता समग्र पक्षहरुको गुणात्मक सुधार अभियानमा केन्द्रित भै ५ बर्षको लागि बिद्यालय शिक्षाका सरोकारवालाहरुको संलग्नतामा बिद्यालयका प्रधानाध्यापकले तयार पारी बि.व्य.स ले अनुमोदन गरेको एक संस्थागत सुक्ष्म योजनालाई बिद्यालय सुधार योजना भनिन्छ । बिकेन्द्रित शिक्षा योजनाहरु मध्ये सबैभन्दा तल्लो तहमा बनाइने योजना हो ।
यो bottom to up सिध्दान्तमा आधारित योजना हो । यस योजनाको शुरुवात खासगरी आधारभुत तथा प्राथमिक शिक्षा कार्यक्रम दोश्रो (BPEP) II ) लागू भएसँगै आव २०५६÷२०५७ देखि भएको हो । शुरुमा १२ वटा जिल्लामा piloting programme को रुपमा संचालन गरिएको थियो पछि २०५८÷२०५९ देखि देशभरि बिस्तार गरिएको थियो । बिद्यालयमा यसलाई अनिवार्य बनाइएको भएपनि यसलाई माथिल्लो निकायले अनुगमन नगरेकाले खासै महत्व दिइएको पाइदैन । यस योजनाको तीनवटा चरण हुन्छन् ।
!_ lgdf{0f r/0f
@_ sfof{Gjog r/0f /
#_ of]hgfsf] ;ldIff r/0f
o;} u/L laBfno ;'wf/ of]hgfdf kfFrj6f v08x? /x]sf x'G5g\ .
laBfno ;'wf/ of]hgf lgdf{0fsf] nflu laBfnodf % ;b:oLo 6f]nL u7g ul/G5 .
/ x/]s z}lIfs ;qsf] z'? dlxgfsf] h]7 dlxgf leq th'{df ul/;Sg'kg]{ 5 . laBfno
;'wf/ of]hgf laBfnosf] z}lIfs u'0f:t/ ;'wf/sf nflu agfOg] laBfnosf] nflu t u'?
of]hgf g} xf] . z}lIfs u'0f:t/ ;'wf/sf nflu laBfnosf] k9fO n]vfO, cfly{s
ef}lts, hgzlQm Joj:yfkg ;fd'bflos ;xof]u ;a} kIfdf ;'wf/ cfpg' k5{ . o;}n]
laBfno ;'wf/ of]hgf lgdf{0f sfo{df z}lIfs ;'wf/sf d'Vo If]qx? Kflxrfg u/L laleGg
;'rsx? lgwf{/0f ul/G5 . laBfno ;'wf/ of]hgf lgdf{0f sfof{Gjog lgb]{lzsf
@)&! cg';f/ laBfno ;'wf/ of]hgfsf ( j6f ;'rsx? lgwf{/0f ul/Psf 5g\ . tL
lgDg 5g\ M
1.
sIffut laBfyL{ k|f]KfmOn
2.
cfGtl/s ;Ifdtfsf] cj:yf
3.
l;sfO pknlAw
4.
lzIfs k|f]kmfOn
5.
ljBfno ;+rfng Joj:yf
6.
ef}lts ;'wf/sf] Joj:yf
7.
ljBfno Joj:yfksLo k|aGw
8.
z}Ifl0fs ;fdfu|Lsf] pknAwtf
9. >f]t Joj:yfkg
2.
o;df ljBfnosf] ef}lts ;'wf/b]lv
lzIfs ljBfyL{ lgoldttf l;sfO pknlAw a[lWb, ljBfnosf] cfGtl/s Ifdtf nufotsf ;a}
kIfsf] ;'wf/nfO{ nlIft u/L agfOg] of]hgf xf],
3.
:yfgLo ;/f]sf/jfnfx?nfO{ ljBfnosf]
;jf{lª\u0f lasf;sf lglDt of]hgf lgdf{0fb]lv /]vb]v cg;udg d'Nofª\sg;Ddsf]
k|lqmofdf ;xeflu u/fO{ lbuf] lasf;df ;a} kIfnfO{ ;d]6L z}lIfs sfo{qmddf
k|efjsf/Ltf a9fpg] Joj:yf ldnfPsf] x'G5 ,
4.
ljBfnonfO{ ablnbf] kl/l:yltsf] dfu
cg';f/ u'0f:tLo lzIffdf kx'Fr Pj+ l;sfO pknlAwdf ;'wf/ Nofpg tof/ ul/g] /0fgLlts
of]hgfsf] ?kdf o;nfO{ lnOG5 ,
5. cfkm\gf] laBfnonfO{ better school, better teaching / better learning xa agfpg] nIo /fv]/ laleGg sfo{qmd nIo lgwf{/0f ul/G5 .
n]vs टाइमबोण्ड
Comments