Skip to main content

संविधान विपरीत सरकार नै असुल्छ विद्यार्थीबाट पैसा

  संविधान विपरीत सरकार नै असुल्छ विद्यार्थीबाट पैसा News Summary Generated by OK AI. Editorially reviewed. सरकारले विद्यार्थीबाट उठाइरहेको शुल्क गैरकानूनी रहेको शिक्षा क्षेत्रका सरोकारवाला एवं विज्ञहरूको जिकिर छ । विद्यालय सञ्चालनको लागि कुनै न कुनै रूपमा शुल्क लिन बाध्य भएको प्रधानाध्यापकहरू स्वीकार्छन् । महालेखा परीक्षकको कार्यालयले विद्यार्थीबाट विभिन्न शीर्षकमा लिइरहेको शुल्कबारे प्रश्न उठाएको छ । ३० जेठ, काठमाडौं । सानोठिमीस्थित परीक्षा नियन्त्रण कार्यालयको कम्पाउण्डमा प्रत्येक दिन विद्यार्थीको लामो लाइन लाग्छ । बिहान १० नबज्दै लामबद्ध भएका विद्यार्थी कोही प्रमाणपत्र बनाउन, कोही हराएको प्रमाणपत्रको प्रतिलिपि लिन त्यहाँ पुगेका हुन् । त्यही लाइनमा थिए, बाराबाट आएका सुरेश सुनार । उनले भने, ‘एसईईको मूल प्रमाणपत्र हराएपछि प्रतिलिपि लिन आएको हुँ । ५०० रुपैयाँ शुल्क तिरें ।’ काठमाडौं कपनबाट प्रमाणपत्र प्रमाणीकरण गर्न गएकी निरुमाया श्रेष्ठले पनि १ हजार रुपैयाँ राजस्व बुझाइन् । प्रमाणपत्र सच्याउन सल्यानबाट आएका कमल चन्दले पनि ५०० राजस्व बुझाए । ‘शुल्क लाग्छ भनेपछि तिर्नै पर्‍यो नि’ उनी...

बिद्यालय सुधार योजना र यसका बिशेषताहरु

 



बिद्यालयको बर्तमान अवस्थाको बिश्लेषण गरी उपलब्ध श्रेात साधनको उपयुक्त तरिकाले परिचालन गर्दै उच्चत्तम प्रतिफल प्राप्त गर्न र बिद्यालयलाई better school, better teaching र  better learning हब बनाउने उद्देश्यले बिद्यालयको आर्थिक भौतिक शैक्षिक व्यवस्थापन जस्ता समग्र पक्षहरुको गुणात्मक सुधार अभियानमा केन्द्रित भै ५ बर्षको लागि बिद्यालय शिक्षाका सरोकारवालाहरुको संलग्नतामा बिद्यालयका प्रधानाध्यापकले तयार पारी बि.व्य.स ले अनुमोदन गरेको एक संस्थागत सुक्ष्म योजनालाई बिद्यालय सुधार योजना भनिन्छ । बिकेन्द्रित शिक्षा योजनाहरु मध्ये सबैभन्दा तल्लो तहमा बनाइने योजना हो । 

यो bottom to up सिध्दान्तमा आधारित योजना हो । यस योजनाको शुरुवात खासगरी आधारभुत तथा प्राथमिक शिक्षा कार्यक्रम दोश्रो (BPEP)  II ) लागू भएसँगै आव २०५६÷२०५७ देखि भएको हो । शुरुमा १२ वटा जिल्लामा  piloting programme  को रुपमा संचालन गरिएको थियो पछि २०५८÷२०५९ देखि देशभरि बिस्तार गरिएको थियो । बिद्यालयमा यसलाई अनिवार्य बनाइएको भएपनि यसलाई माथिल्लो निकायले अनुगमन नगरेकाले खासै महत्व दिइएको पाइदैन । यस योजनाको तीनवटा चरण हुन्छन् ।

!_ lgdf{0f r/0f               

@_ sfof{Gjog r/0f             /                  

#_ of]hgfsf] ;ldIff r/0f


o;} u/L laBfno ;'wf/ of]hgfdf kfFrj6f v08x? /x]sf x'G5g\ .

laBfno ;'wf/ of]hgf lgdf{0fsf] nflu laBfnodf % ;b:oLo 6f]nL u7g ul/G5 . / x/]s z}lIfs ;qsf] z'? dlxgfsf] h]7 dlxgf leq th'{df ul/;Sg'kg]{ 5 . laBfno ;'wf/ of]hgf laBfnosf] z}lIfs u'0f:t/ ;'wf/sf nflu agfOg] laBfnosf] nflu t u'? of]hgf g} xf] . z}lIfs u'0f:t/ ;'wf/sf nflu laBfnosf] k9fO n]vfO, cfly{s ef}lts, hgzlQm Joj:yfkg ;fd'bflos ;xof]u ;a} kIfdf ;'wf/ cfpg' k5{ . o;}n] laBfno ;'wf/ of]hgf lgdf{0f sfo{df z}lIfs ;'wf/sf d'Vo If]qx? Kflxrfg u/L laleGg ;'rsx? lgwf{/0f ul/G5 . laBfno ;'wf/ of]hgf lgdf{0f sfof{Gjog lgb]{lzsf @)&! cg';f/ laBfno ;'wf/ of]hgfsf ( j6f ;'rsx? lgwf{/0f ul/Psf 5g\ . tL lgDg 5g\ M

1.    sIffut laBfyL{ k|f]KfmOn

2.    cfGtl/s ;Ifdtfsf] cj:yf

3.    l;sfO pknlAw

4.   lzIfs k|f]kmfOn

5.   ljBfno ;+rfng Joj:yf

6.    ef}lts ;'wf/sf] Joj:yf

7.   ljBfno Joj:yfksLo k|aGw

8.   z}Ifl0fs ;fdfu|Lsf] pknAwtf

9.   >f]t Joj:yfkg


laBfno ;'wf/ of]hgfsf] laz]iftfx? M
1.    of] las]lGb|t tyf bottom to up l;WbfGtdf cfwfl/t ljBfno txdf agfOg] % aif]{ cfjlws of]hgf xf],

2.    o;df ljBfnosf] ef}lts ;'wf/b]lv lzIfs ljBfyL{ lgoldttf l;sfO pknlAw a[lWb, ljBfnosf] cfGtl/s Ifdtf nufotsf ;a} kIfsf] ;'wf/nfO{ nlIft u/L agfOg] of]hgf xf],

3.    :yfgLo ;/f]sf/jfnfx?nfO{ ljBfnosf] ;jf{lª\u0f lasf;sf lglDt of]hgf lgdf{0fb]lv /]vb]v cg;udg d'Nofª\sg;Ddsf] k|lqmofdf ;xeflu u/fO{ lbuf] lasf;df ;a} kIfnfO{ ;d]6L z}lIfs sfo{qmddf k|efjsf/Ltf a9fpg] Joj:yf ldnfPsf] x'G5 ,

4.   ljBfnonfO{ ablnbf] kl/l:yltsf] dfu cg';f/ u'0f:tLo lzIffdf kx'Fr Pj+ l;sfO pknlAwdf ;'wf/ Nofpg tof/ ul/g] /0fgLlts of]hgfsf] ?kdf o;nfO{ lnOG5 ,

5.   cfkm\gf] laBfnonfO{ better school, better teaching / better learning xa agfpg] nIo /fv]/ laleGg sfo{qmd nIo lgwf{/0f ul/G5 .



n]vs टाइमबोण्ड


n]vssf] la:t[t lrgf/L kl/ro kl5 k|sfl;t ul/g]5 .

Comments

Popular posts from this blog

संविधान विपरीत सरकार नै असुल्छ विद्यार्थीबाट पैसा

  संविधान विपरीत सरकार नै असुल्छ विद्यार्थीबाट पैसा News Summary Generated by OK AI. Editorially reviewed. सरकारले विद्यार्थीबाट उठाइरहेको शुल्क गैरकानूनी रहेको शिक्षा क्षेत्रका सरोकारवाला एवं विज्ञहरूको जिकिर छ । विद्यालय सञ्चालनको लागि कुनै न कुनै रूपमा शुल्क लिन बाध्य भएको प्रधानाध्यापकहरू स्वीकार्छन् । महालेखा परीक्षकको कार्यालयले विद्यार्थीबाट विभिन्न शीर्षकमा लिइरहेको शुल्कबारे प्रश्न उठाएको छ । ३० जेठ, काठमाडौं । सानोठिमीस्थित परीक्षा नियन्त्रण कार्यालयको कम्पाउण्डमा प्रत्येक दिन विद्यार्थीको लामो लाइन लाग्छ । बिहान १० नबज्दै लामबद्ध भएका विद्यार्थी कोही प्रमाणपत्र बनाउन, कोही हराएको प्रमाणपत्रको प्रतिलिपि लिन त्यहाँ पुगेका हुन् । त्यही लाइनमा थिए, बाराबाट आएका सुरेश सुनार । उनले भने, ‘एसईईको मूल प्रमाणपत्र हराएपछि प्रतिलिपि लिन आएको हुँ । ५०० रुपैयाँ शुल्क तिरें ।’ काठमाडौं कपनबाट प्रमाणपत्र प्रमाणीकरण गर्न गएकी निरुमाया श्रेष्ठले पनि १ हजार रुपैयाँ राजस्व बुझाइन् । प्रमाणपत्र सच्याउन सल्यानबाट आएका कमल चन्दले पनि ५०० राजस्व बुझाए । ‘शुल्क लाग्छ भनेपछि तिर्नै पर्‍यो नि’ उनी...

हामी what पढाउछौ तर जिजेनहरु how सिक्न चाहन्छन् ।

घोक्ने होइन, बुझ्ने र व्यवहारमा उतार्ने शिक्षाको पक्षमा जेन–जी Like खासमा  सन् १९९७ देखि २०१२ को बिचमा जन्मिएका मानिसलाई विश्वमै ‘जेन–जी’ पुस्ता भनेर चिनिन्छ । यो पुस्ता अहिले १३ वर्षदेखि २८ वर्ष उमेर समूहको छ । भविष्यको जिम्मेवारी लिन तम्तयार यो पुस्ता विश्वमा प्रविधिको विकाससँगै हुर्किएको छ । त्यसैले यो पुस्ताको सोच, चिन्तन र बुझाइ अन्य पुस्ताको भन्दा भिन्न छ ।   अन्य क्षेत्रमा मात्र हैन सुचना प्रविधिमा पनि अब्बल छन् जी जेनका पुस्ताका  विद्यार्थीहरु । यस पुस्ताका विद्यार्थीहरुको सिकाई शैली आधुनिक, सोचाइ आधुनिक देखिन्छ तर हाम्रा शिक्षकहरु परम्परावादी, सिकाउने शैली परम्परगत सिकिने ज्ञान परम्परावादी देखिदैछन् । हामीले what पढाउछौ तर विद्यार्थी how खोज्छन् । हामी what is पढाउँछौं जस्तै शिक्षा भनेको, अर्थशास्त्र नाम सर्वनाम स्वास्थ्य बिज्ञान भनेको केहो ? यस्तै यस्तै अनि यसैको भए नभएको नालीबेली पढाएर भएनभए बिद्वानहरुको परिभाषा लेखाएर समय खर्च गर्छौं । नेपालमा अहिले पनि परम्परागत शैलीमार्फत नै पठनपाठन हुँदै आएको छ । यसको अर्थ परम्परागत पाठ्यक्रम परम्परागत पाठ्रयव...

Followers